Community Services Events

المرشحات

البحث

نوع الفعالية

منطقة الفعالية

الفعالية الرئيسية

لغة الفعالية

جمهور الفعالية

طريقة التقديم

يغلق
UI /UX Designer

الملخص
We believe that design (and you) will be critical to the company's success. You will work with our founders and our early customers to help define and build our product functionality, while maintaining the quality bar that customers have come to expect from modern SaaS applications. You have a strong background in product design with a quantitavely anf qualitatively analytical mindset. You will also have the opportunity to craft our overall product and visual identity and should be comfortable to flex into working.
نوع العرض
المشارك/عبر الإنترنت
نوع الفعالية
الحد الأدنى 1 سنة
تخصص الفعالية
مستوى رفيع
لغة الفعالية
الشهر
طريقة التقديم
الشهر

Event Objectives
    يهدف البرنامج إلى رفع الوعي باضطراب فرط الحركة وتشتت الأنتباه ، من خلال تعريف المشاركين بطبيعة الأضطراب واسباب وأبرز علاماته لدى الأطفال والبالغين، مع التركيز على التمييز بين السلوك النشط الطبيعي والسلوك المرضي الذي يستدعي التدخل المهني
    Identify effective strategies and tools that promote student engagement and participation. Share best practices and personal experiences in implementing active learning in various teaching contexts. Reflect on their current teaching methods to identify opportunities for innovation in teaching


فترة الفعالية
This event starts on and ends on .

  • 11 نوفمبر, 2025 04:30:00 - 11 نوفمبر, 2025 08:30:00

    تشخيص فرط الحركة
  • 11 نوفمبر, 2025 07:00:00 - 11 نوفمبر, 2025 09:00:00

    Transformative Teaching: Sharing Best Practices in Active Learning - College of Nursing
الجمهور المستهدف
This event is designed for .
المحاضر
Mr. ISSA KHAMIS ALI AL HINAI
to be able to create and manage workshops, lectures and cources.
كلية التمريض


المخطط

    تشخيص فرط الحركة

  • 12/11/2025

    الصباح

    Theory

    تشخيص فرط الحركة

    Transformative Teaching: Sharing Best Practices in Active Learning - College of Nursing

  • 11.11.2025

    الصباح

    Theory

    Active learning